Shit.. En manad. Forlat

Herregud fan vad tiden bara rusar ivag och jag har det roligare och roligare for varje dag. Vill jag ngnsin hem? Aldrig. Ursch vill inte ens tanka tanken. Although sjalvklart ska det bli kul att traffa er alla men i ove my american life.
Vad har hant sen jag bloggade sist?
Allt mojligt har hant. I onsdags blev jag fragad till PROM! Av skolans absolut snyggaste kille, Parker Perez. Jag kom hem fran skolan och Evan, min vardbror, kom och laste ut mig i garaged. Jag blev forvanad och sen helt plotsligt sa sa han till mig att komma in igen, och da satt jordan dar? Och jag vet for det mesta vart jordan haller hus men jag hade ingen aning om att han was gonna be at my house. Ah god its so much easier to write in english. HAHA. I havent been writing in swedish in a month! So anyways, so he told me to go up in my room, because it was something there waiting for me. So i went upstairs, and sandy walked after me, and she had a camera in her hand. When i came up to my room no one was there, so i opened my closet and there he was! He was standing there with a sign made of SWEDISH FISH. He is so cute.
Tomorrow im going down to san diego to buy a tux with jordan and parker. Then were gonna go pick up victoria. Ill tell you about it later.
Pussar.
Min alskade jordan.
Jag alskar parker och jordan! Dom ar bast.
Mysig bild pa mig och blake!

Kommentarer
Postat av: sara

kul att du uppdaterar :) och ännu kulare me bilder :P

2010-05-04 @ 16:15:55
Postat av: Susanne

Ett mycket efterlängtat inlägg från en saknad blogg! Oh, du verkar ha det så underbart och jag är verkligen jätte glad för din skull. Att bli utbjuden till balen på ett sådant sätt, det är inte många swedish girls som får uppleve det och av en sådan kille. NJUT NJUT NJUUUUT! Puss och kram

2010-05-05 @ 20:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0