jag ar 18!

Jag ar 18! Men forst ska jag beratta om allt som har hant hittils.

I Sondags kom Jordan och Parker over, och sa akte dem och jag i en bil, och blake, erin, sandy, rick och evan i den andra bilen, for att vi skulle namligen hyra kostymer till killarna infor prom. Sa vi gjorde det lite snabbt, gud vad stiliga de kommer vara! Speciellt min date, parker!
Sen akte jag, parker och jordan vidare till Victoria nere i tierra santa. Gud vad kul det var att traffa henne, antligen! Vi har inte traffats sen i julas, och antligen fick hon trafa jordan och parker som jag pratar om hela tiden enligt henne hahahha.
Vi 4 akte till Childrens Hospital for att halsa pa Canaan, som har opererats for en bruten rygg, han kommer inte tillbaka till baseball men han kommer bli battre, det tar bara tid. Det tog oss tva timmar attt hitta sjukhuset, vi hamnade nastan nere i mexico. Nar vi kom dit var Canaan sa himla drogad for all the pain. Sa han var verkligen jatterolig!!Sen akte vi vidare till en mexikansk restaurang och at California Burritos och sen var det dags att aka och lamna av victoria, men inga sura miner for att vi ses pa lordag igen pa min fest!

I mandags fick jag sova in. Alla juniors var tvungna att ta ett test, som alla Juniors i Californinen tar, men eftersom att det inte kommer ge mig ngra benefits, sa fick jag sova! Sa erin kom och hamtade upp mig pa morgonen, men vi var tyvarr lite sena till skolan pga att jag slappte ut hunden av misstag! Sa det var en riktigt stressig morgon. Dagen flot pa som vanligt, och det var riktigt soligt ute! Love it.

IGAR blev jag vackt av min sjungande familj for att det var min FODELSEDAGGGGGGGG!!! Sen fick jag oppna en present och spara resten till kvallen. Aven igar borjade jag klockan elva, men min kara mormor ebstamde sig for att ringa mig klockan halv 5 pa morgonen. Men det gor inget i still love her! Sen ringde mamma, pappa, sara&fredrik&erik&nellie, och shirin! Tack for alla fina presenter och alla fina gratulationer! Love you all. Sen hamtade Jordan upp mig och vi akte tillsammans till skolan. Han ar bara for braaaaa han :) Jag fick massa fina gratulationer, alla sag att det var min fodelsedag for att det ar en amerikansk tradition att ha en heliumbalong fastknyten i sin vaska! Sen hamtade sandy upp mig extra tidigt fran skolan, och sa akte vi till BASEBALLGAMET..
..som dom tyvarr forlorade. Det var ingen bra match, men vi far ga vidare, vi vinner nog nasta!
Sen akte vi vidare till middagen, och jag alskade alla mina presenter. Men det basta pa hela kvallen var faktiskt mitt fodelsedagskort som jag fick fran min vardfamilj. Jag borjade grata nar jag laste det hahaha! Jag blev verkligen jatte kanslosam. Blake till exempel hade skrivit : It's been great having you as a sister, hope you have a happy birthday. Och evan och rick&sandy skrev jattefina saker som verkliegn gjorde mig jatteglad. Annu en gang, varldens basta vardfamilj!

Sen kom vi hem och jag pratade i telefon med jordan tills jag somnadeeeee! :)

Kommentarer
Postat av: mamma & pappa

Va häääääääärligt att du bloggar igen. Det är så kul o läsa din blogg.

Puss o kram

2010-05-05 @ 21:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0