Tråkig dag

Idag har varit en riktigt söndag, ganska tråkig men ändå skön och slappig. Snart kommer jordan över och ska spela FIFA med Blake och jag ska titta på och hejaheja! Ska försöka ta en bild.
Här i USA har tiden ändrats så vi flyttade fram en timme. Jag som trodde att jag vaknade klockan halv 11, vaknade egentligen vid halv 12.
Jaja, nu ska jag göra mig i ordning snart kommer Jordannnnn! :) Erin är här också.
Vi hörs sen! Puss

Uppdatering: Han kom aldrig över men vad gör det, vi träffas ju imorgon! Erin är sjuk så hon åkte hem och jag ska bara ta det lugnt och snart är det sängdags, även om klockan bara är 8 så vill jag vara utvilad imorgon! Plus att jag är jätteuttråkad haha. Puss



Parker pitching


Mina killar! Hihi skoja. Jordan är han med ansiktet hit och det står 2 på hans jersey.


Så här ser en match ut!





Kommentarer
Postat av: mamma & pappa

Visst är det skönt med tråkiga dagar med.... Man behöver sånna dagar lite då och då.

Vi ska gå över till sommar-tid om två veckor precis. Det känns som att man blir snuvad på en timme och det KÄNNNNNS :))))

Ha en underbar vecka

puss puss



2010-03-15 @ 08:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0