Svar på tal

Svar till er alla: Jordan är inte min pojkvän! Och när ni lämnar kommentarer, snälla snälla skriv erat namn för jag blir så nyfiken på vem det är!! :) Det finns dock massa bilder på honom men kan lägga in en till om ni vill.

Idag hade vi det 23 grader varmt! WOHO! Så vi slapp springa 6 varv på idrotten vilket var väldigt skönt. Istället fick vi vara inne i gympasalen och spela basket.
Dagen började med att BLAKE sa att han skulle gå upp klockan 05.45 och lovade att väcka mig efter duschen. Jag hör honom knacka på min dörr klockan 6.20, för han hade nämligen ångrat sig och hade lite sovmorgon! Kulkul! Hahaha så det blev helt enkelt en dag utan smink och halvfönat hår för mig! Men det funkar också! :) Han är rolig han.

Sen så hade jag ju inte baseballträning eftersom att jag var tvungen att gå på historia extra credit där vi tittade på någon tråkig grå film som jag inte fattade någonting av så jag lämnade med ett leende och åkte hem med min värdpappa och bror!

Sen när vi kom hem, så hittade min mamma en quasedilla (mexikansk mat) i kylen så vi bestämde oss för att dela på den. Och vi ropade på blake hela tiden men han var fastlimmad vid datorn. När han äntligen kom ut så fanns det en liten liten bit kvar och den var stenhård. Då sa han: Men.. min mat! Som jag köpte själv! Och sparade i kylen för mig själv! Och nu har ni ätit den! Jag då?! Det lät så sööööttt! Men vi bad glatt om ursäkt och sen pratade vi inte mer om det. Han satt tyst och åt sin andra middag och helt plötsligt, 10 mintuer senare så sa han: I cannot believe you ate it. It was big. And it was mine! AND I BOUGHT IT!
Han lät mer övergiven än arg och det var så sött. Då svarade sandy: Jag kan ge tillbaka pengarna till dig om du vill! Då svarade han: Näääääeee.... Med en låg och ledsen stämma.

Som om han hade förlorat något viktigt. Men han hade tydligen sett fram emot den. Han var så himla söt när han sa det!!!

Sen åkte vi till evans baseball game som var supercoolt för först låg dom under med 2-11. Och efter en timme när matchen var över så VANN dom med typ 16-13. Imponerande!!

Pusspusss!!

Kommentarer
Postat av: Mamma & Pappa

Ohhhh, stackars Blake. Det kändes ända hit hur ledsen han var för sin mat :(((

Kul att Evans lag vann. Säg grattis till honom från oss.

Puss o kram

2010-03-19 @ 08:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0