Nära mexico

Ja idag var jag typ 10 minuter från mexico! Det tycker jag är supercoolt!!! Killarna hade nämligen match, och dom vann STORT! 15-2! Woho. Alltid kul när dom vinner!
Idag var det som sagt en sen dag igen, vi började klockan halv 12. Så jag tog min tid när jag fixade mig, jag stresade inte alls. Så jag står där med blött hår, inget smink och ser äcklig ut med kläderna på och så kommer alla blakes kompisar! Inga snygga killar dock, men ändå! Haha.

Dagen gick fort, jag hade bild, historia och sen fick jag åka iväg för att jag och sandy skulle ju till matchen!
Sen åkte jag, sandy och herm och åt middag. Vi åkte först till en persisk restaurang men vi kunde inte äta där för Hermans flickvän hade redan fixat bord på ett annat ställe. Så vi ska till den persiska restaurangen en annan gång! Ska bli kul!

Nu har jag huvudvärd så ska sova. Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Mamma & Pappa

GRATTIS till er alla för vinsten. Det var säkert för att vi höll tummarna hela natten :))

Puss o kram//

2010-03-18 @ 08:32:38
Postat av: Anonym

Är Jordan din kille :)? Kan du inte visa bild!

2010-03-18 @ 16:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0