MORP!

Hej på er alla. Nu är jag precis hemkommen från MORP. En Dans, typ som bal fast mer party. Typ som homecoming eller winter formal. Det var verkligen jättekul. Ännu en gång kan jag säga att jag aldrig har dansat så mycket, jag kommer ha träningsverk imorgon.

Imorse började dagen med en baseballmatch som vi vann! Det var den första matchen som verkligen räknades så det var jättebra.

Igår bloggade jag aldrig för att killarna kom över, hela laget kom över och vi spelade FIFA. Jag hejade bara på men det var jättetrevligt och killarna är som vanligt helt underbara. I love them. Dom gör mig så glad.


Kommentarer
Postat av: Mamma & Pappa

Det är inte alla tjejer som får ett helt lag med killar som kommer o hälsar på :))))

Härligt att morpen gick bra också. Väntar bara på bilder.

Puss puss

2010-03-07 @ 17:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0