Måndag!

Måndagar är inget negativt för mig längre, snarare positivt! Jag älskar att gå till skolan och träffa alla och baseballpractice! Plus att på måndagar börjar vi klockan halv 9 istället för halv 8 vilket är jätteskönt!
Idag var en helt vanlig dag, började med Bild då vi hade en vikarie. Hennes mun gick verkligen i ett men hon är jättesnäll och man behöver typ inte ens jobba när hon är där!
Sen hade jag historia vilket var kul det med. Ni vet Jordan? Hans EXflickvän är ju i min historiaklass så det är alltid lika pinsamt och inte kul alls att gå till den lektionen menmen vem bryr sig!
Sen hade jag franska, tråkigt som vanligt men jag behöver ju lära mig franska tills jag kommer hem så det var bara att bita i det sura äpplet och göra det jag skulle.

Imorgon börjar vi klockan halv 12, wohooooo!! Halvdag. Så erin och blake ska typ ha pannkaksparty tillsammans och jag får se om jag går upp tidigare och gör dettt! Menmen, nu väntar sängen eftersom att jag inte kunde sova igår natt. Halvsov typ hela natten av någon konstig anledning, men inatt får jag en lång natts sömn. Ska lägga ifrån mig mobilen också så jag och jordan inte smsar iväg hela natten.

Pusspuss!

Kommentarer
Postat av: mamma & pappa

Skönt att det ngn gillar måndagar :))) .Hoppas att du har sovit gott inatt <3<3<3 Vet Jordans X att han gillar dig?

Puss puss

2010-03-16 @ 08:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0