Halvdag

Idag hade vi halvdag pga. att Sophomores tog CAHSEE testet, ett test i kalifornien för att man ska kunna graduate.
Så vi började klockan 11.18, så somsagt så kom erin över, jordan kom inte för hans dumma kompis ville äta frukost med honom istället.
Men i alla fall, vi började med 50 minuter då jag hade TA, lektionen gick väldigt fort eftersom att lektionerna oftast är 100 minuter. Sen hade vi lunch, men jag var inte hungrig för jag hade ju typ nyss ätit frulle.
Sen efter lunchen, så hade vi idrott. Okej, så, Jordan är i HERMANS klass samtidigt som jag har Idrott med min värdpappa som lärare. Herman och min värdpappa är bra vänner och eftersom att herman var tvungen att lämna sin lektion så tog min värdpappa hans klass också men det visste inte jag om.
Så, efter att vi har bytt om så går alla till gymnastiksalen, och när jag går in sist, så säger min värdpappa: I HAVE A SURPRISE FOR YOU!:) Och pekar mot jordan! KUL, då sitter han och hans kompisar och ska titta på när vi har idrott. Inte inte inte inte kul. Jag freakar typ ut och blir arg (PÅ SKOJ) samtidigt som jag skrattar och de säger: GO LINN!

Men som tur var, eftersom att vi hade korta lektioner idag, och vi la ner 10 minuter på att byta om, 10 minuter på att stretcha som uppvärmning, 10 minuter på att spela basketboll och 10 minuter på att till sist byta om, så såg han inte så mycket! För jag var rädd för att han skulle komma och kolla när jag springer och typ är halvdöd efter. NÄEJ någon måtta får det vara. Men kul var det i alla fall.
Sen hade jag engelska vilket var tråkigt, men däremot har jag en kille (INTE SNYGG)))) som hela tiden säger: You look good today liiiinnnn!

Och imorgon ska jag åka från skolan liten tidigare (Vi har förresten halvdag igen) Hihi. Vi ska ner till chula vista, 10 minuter från mexikanska gränsen. Coolt va?! För blake har ett baseballgame.

Sen så måste jag säga en sak:

För ett år sen, så trodde jag att jag vid den här tiden skulle vara så himla avundsjuk på alla som taggar för ett utbytesår nästa skolår, men jag är inte avundsjuk, inte det minsta! Vet ni varför? För ordet "utbytesår" är en summering av det vi alla gör, men det finns inga ramar runt det ordet, för alla upplever en HELT unik upplevelse, och jag måste säga att jag är så himla lyckligt lottat som fick hamna i den här skolan, den här värdfamiljen och den här staden. Ingen kommer någonsin kunna uppleva det jag upplevde i år, och den här upplevelsen kommer aldrig ta slut, aldrig.

Haha:) Sen var det träning och se hem! Pussar och kramar från Linn

Kommentarer
Postat av: mamma & pappa

Det är väl inget fel att springa och bli röd eller? man ser bara fräschare och sportigare ut. Ju rödare och svettingare desto bättre tycker jag.

Härligt o få komplimanger även om det är från en "inte snygg" kille.

Underbart att du har trivts så bra med ditt år, men vi måste ändå säga att du förtjänar detta eftersom du har kämpat för det. Du fick ju inte den här familjen från början, utan kämpade för att få dem och förjänar därför att vara där.Ditt trevliga sätt att vara med din familj och vänner har gjort dig till en omtyckt och uppskattad vän och värd-dotter.

Kämpa på i skolan och njut av livet....

Massor med kramar o pussar

P.s tack för långa och utförliga inlägg <3<3<3<3 D.s



2010-03-17 @ 08:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0