Friday night

Jag ar precis hemkommen fran stranden dar vi hade en liten brasa och bara chillade, jag, blake, erin och vara kompisar! Det var jattetrevligt och det kandes nastan som en varm sommarkvall, forutom att den var kall. Plus att jag hoppade i vattnet vilket gjorde det lite kallare men brasan hjalpte verkligen! Sen akte vi till ett glasstalle, at glass och sen sa akte vi vidare hem och nu ar jag supertrott sa ska sova.

Imorgon ar det som sagt match i ramona. Och darefter aker jag blake och evan till Orange County dar Ricks pappa bor, och dar ska vi bo en natt och pa sondag ska vi hjalpa sandy. Ricks pappa ar verkligen jattesnall, han sager alltid att jag ar awesome, att han kommer och halsar pa bara for att traffa mig, att jag aldrig ska sluta sprida den gladjen jag sprider och att jag ar en 'keeper'. Han gor mig alltid glad och han ar helt enkelt bara underbar!

Puss och kram.

Kommentarer
Postat av: mamma & pappa

Att du är en sån badtjej!!!:))) Var det bara du som hoppade i eller var det fler??

Kul med Ricks pappa. Hela släkten verkar ju toppen toppen trevliga.Det ska bli kul att träffa de alla.

Här badar vi inte än :)) , men våren är på väg lite sakta..

Hela helgen ska Erik ha en cup som startar tidigt som sjutton. Inatt ska vi dra fram klockan så det blir ytterliggar en timme mindre sömn. Det innebär att vi ska gå upp kl.04.30 imorgon bitti till Eriks match med samling kl.06.00 i Tumba....

Sköt om dig och ha kul

Puss puss

2010-03-27 @ 16:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0