Engelska

Just nu sitter jag i klassrummet och har engelska. Eller, jag sitter i dator-rummet i skolan. Solen skiner ute och eftersom att vi har halvdag idag sa slutar vi klockan 12, vilket ar om 48 minuter. Sen ska jag, rick, blake, evan och baseballteamet aka till Sonic och ata lunch. Teamlunch! Woho.
Darefter vet jag inte vad som hander, we well see. Tankte bara halla er lite uppdaterade.
Imorgon har vi match mot ramona high school, typ en timme bort in the middle of nowhere. Har redan varit dar, for typ 2 veckor sen da de spelade mot Santana och forlorade men imorgon moter vi Ramona.

Nu ar det 45,5 minuter kvar. Om 45 minuter har jag spring break. TVA VECKOOORRRR! Woho.

Im excited. Och ja, jag hittade min history notebook. Pussar och kramar.




Kommentarer
Postat av: Mamma & Pappa

Håller tummarna för matchen.

Ha ett underbart lov

2010-03-26 @ 22:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0