Broken computer

Min dator har gatt sonder den ar helt stort sa nu bloggar jag fran skolan och det ar darfor jag inte har bloggat pa fem dagar.
Inte mycket har hant. Helgen som var gjorde jag verkligen absolut inte mycket, i fredags gick min dator sonder och det gjorde mig arg. Sen sa tappade jag bort min history notebook. Sen blev jag och Jordan ovanner. Sa i lordags var inte glad men pa kvallen akte jag och blake hem till en tjej som heter Sarah och bara chillade med kompisar.

I sondags sa akte jag, blake och erin till Ashlees poolparty dar massa manniskor fran skolan var, mostly cheerleaders och footballboys! Woho!

Okej, och sen veckan.. Den har gatt sa himla fort! Jag och jordan har lost det nu, har at tillsammans med sin tjej igen, vilket suger, men oh well. Off to the next boy, ellerhur?:)

I tisdags hade killarna en match mot en skola som hette Mt. Carmel. Och dom vaaannn!!! :)

Igar (Onsdag), sa kom jag hem fran skolan och akte direkt till Evans match dar jag stod i snackbaren! Det var roligt, forutom att en av kvinnorna dar hade ett enormt kontrollbehov men sen sa gick hon sa da satt jag bara dar och gjorde laxor. Men evan vann i alla fall! Han ar riktigt duktig.

Idaaaaaaag ar det dags for annu en baseballmatch, men det ar nu mitt alskade vista high school lag som spelar! Alltsa blakes lag! Och jag har sjalvklart pa mig min tshirt dar det star " Property of vista baseball" pa tuttarna och den har jag nummer 11 pa ryggen och sa over det star det Lepire. For Blake! :)
Sa ja ni fattar nog att mitt liv mostly bestar av baseball, mandags traning, tisdag match, onsdag traning och evans match, torsdag match. And i love it!!!

Sandy akte till LA idag och ska stanna dar tills pa tisdag, sa im in charge of the boys som vi alltid sager hahaha! Men pa sondag sa ska vi aka upp till henne och hjalpa till med hennes jobb eftersom att hon har en show. Eller vad man nu ska kalla det. Ha det basssssssst.


Imorgon ar det halvdag och sen ar det 2 veckors pasklov som galllerrr. Wooohhh!!


Kommentarer
Postat av: mamma & pappa

Hej älskling,

Det låter ändå som att du har haft full upp och att det har hänt en hel del under de fem senaste dagarna.

Skönt att problemet med Jordan är löst nu. Hur gick det med din History-notebook?Har du hittat den?

om du vill kanske ni kan hälsa på shiela och dem en snabbis medans ni är i LA.Det vore kul. Deras tel nr är:001 626 57500 och adressen är 17064 Cotterplace, Encino

hoppas att du får ett trevligt lov.Erik ska gå i skolan en vecka till och sen är det lov.

massor med pussar o kramar



2010-03-26 @ 10:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0