Baseballmatch.

Den här veckan har varit fullspäckad med massa grejer men jag kan tala om för er att jag gör mycket bättre ifrån mig i historia just nu.
Så, vi börjar med helgen! I fredags kväll var jag på en så kallad dodgeball turnering där ungdomar skapade lag och spelade dodgeball, som i filmen. Blake var med i ett lag, men jag satt med några tjejkompisar och kollade på. Det var roligt, även fast jag var i telefon med jordan utomhus halva tiden. Efter det åkte några killar med hem till oss och vi hade det trevligt innan dom åkte hem. Sen hoppade jag erin blake och sidney i jacuzzin.
I lördags vaknade jag upp och pluggade hela hela hela dagen innan Jordan kom och hämtade upp mig och vi åkte och umgicks.
Söndags var full av shopping inför morp. Jag vill inte veta hur mycket jag har kvar på mitt kreditkort. Jäkla danser kostar så himla mycket med biljetter, klännigar och hela köret.
Sen åkte jag hem och pluggade inför provet jag hade i måndags.

Så, veckan.. Den har rullat på precis som vanligt. Baseballträning hit och dit och jag har alltid lika roligt. Idag hade de inte träning, utan de hade en match istället som dom förlorade med 16-2 så det var inga glada miner där inte.
Den här veckan har vi temavecka som det heter då vi klär ut oss varje dag i skolan. I måndags var det sailorday, tisdags var det crazy hairday, idag var det nerdday (jag hade rosa nördglasögon på mig) och imorgon är det twinday då jag och erin ska ha skinande leggings, en vista baseballtröja och våra nördglasögon. Matchande! (?).

Här kommer bilder!


Jag och erin.




Jag med mina nördglajjor.


JAG VILLE KÖPA DEN HÄR KLÄNNINGEN MEN GJORDE INTE DET HAHA.


TWINDAY:)

I love my erin!

Kommentarer
Postat av: Mamma & Pappa

Äntligen.....

Tack för de fina bilderna. Ni verkar ha riktigt kul tillsammans.

Underbart att det går bättre för dig i skolan. vi vet att du kan om du BARA VILL.

Hoppas att pengarna räcker till slutet av månaden, nästa utbetalningen är den 25/3....

massor med pussar o kramar

2010-03-04 @ 10:02:27
Postat av: Anonym

Hej!

Jätte fin blogg du har :D

Jag undrar bara vilken organisation du åker med och om det tog lång tid att skaffa vänner?

2010-03-04 @ 19:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0