Winterformal

Ja igår var det winter formal! Det är ännu en dans och det var min andra stora dans. Det var faktiskt superkul! Dagen började med att ajg vaknade, och sen åkte jag och sandy och fixade mitt hår hos frisören. Sen så åkte vi vidare till nagelsalongen och fixade naglarna!
Sen var det snabbt hem igen och sminka mig och sätta mig i bilen och åka vidare till Sidneys hus där alla skulle ta foton. Därefter åkte vi till en italiensk restaurang och åt middag och sen var det partytiiiime! Vi dansade hela kvällen och det var superkul! Här kommer lite bilder från kvällen.


Jag älskar dom!


Jag och svea


Världens bästa Blake


The Q-team! Quelsea (Chelsea), Quinn (Linn) och Qualielle (Danielle, larrys syster)
Danielles mamam trodde jag hette Quinn, så de kallar mig quinn och jag kallar de qualielle och quelsea. Nu är vi the Qteam!


Trappan.
Larry och hans dejt längst ner.
Jag är högst upp haha. Ser inte mig så bra

Kommentarer
Postat av: Mamma & Pappa

Halllo på dig vår QUEEN,

På balen måste du ha varit the QUEEN med stora bokstäver. Verkligen vacker. Man blir såååå stolt.

Vi såg bilderna och njöt av dem alla. Du verkar vara omringad av massor med underbara människor, det är väl för att du är underbar själv :)))

Älskar din bild i profil och bilden med Blake och Sandy.

Massor med pussar

2010-01-25 @ 09:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0