Sjalar, linser, sommar!

Ojojoj det bara öser ner här borta. Regn i california? Never happens. Idag var en enkel dag i skolan, igen. Det gick i en väldans fart också. Blake får mig att skratta hela tiden jag fåfr inte nog hahahaha. Idag har jag verkligen skrattat hela hela dagen. Ni måste träffa han han är verkligen rolig.
Men men i alla fall, efter skolan kom rick hem från Vegas så nu är hela famlijen samlad igen! Sen åkte jag och Blake till skolans basketmatch som vi vannn! Jag var ända tjejen och jag har verkligenn så himla kul när jag är den ända tjejen! Killar är så lätta att skämta med.

Jag saknar verkligen mina sjalar där hemma! Speciellt min rosa halsduk! Kan inte ni skicka dom mamma och pappa? Jag behöver även mer linser. Jag har linser för 3 mer veckor..

Hoppas verkligen att vädret blir finare snart. Saknar sommaren här borta hahaha. Men den kommer nog om några dagar!

Har tyvärr inga nya bilder men ska ta fler sne. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0