ÖSREGN, åska och thunder

Ojojoj jag vet att jag säger det i varje inlägg men ack vad det regnade idag! Galet mycket. Det bara öste ner och vi hade tydligen också en tornadovarning. Haha spännande.

Idag började dagen med att jag faktiskt gick upp klockan halv 6, för att hinna med att duscha innan blakyboy. Men det regnade så mycket så jag nästan trodde att han var i duschen men nej det var han inte. Fatta vad jag kommer känna att jag har sovmorgon varje dag när jag kommer hem efter att ha gått upp klockan halv 6 varje morgon.
Sen bar det av till skolan precis som vanligt och jag började dagen med T.A, som vanligt var det väldigt lätt och roligt, och sen stannade jag också där under ELP. De flesta baseballkillarna och tjejerna kom så det var superkul!
Sen hade jag idrott och det hade vi inne i gympasalen eftersom att det regnade. Gud folk blir alldeles galna här när de regnar! För mig var det en vanlig dag haha. Nej faktiskt inte längre, jag freakade också ut. Jag vill ju ha sommar och sol igen! Men den kommer på lördag enligt prognosen.
Idrotten gick bra, jag visade läraren att jag gjorde mitt bästa och han sa: Good joobbb!
Sen var det lunch och meningen var att jag skulle följa med blake och erin till tacobell och luncha där men som junior får man ju inte lämna skolområdet men skitsamma det går ändå. Men det sket sig och jag stannade i skolan.
Sen hade jag engelska och det är så JÄVLA tråkigt men lyckligt nog så hade jag min ipod med mig. Vi håller på och lyssnar på ngn jävla gammaldags pjäs. I could care less säger jag bara. En bra sak som hände var i alla fall att igår så glömde jag mitt block i baseballkillarnas gym, så en av killarna la de i omklädningsrummet och jag fick tillstånd att gå till baseballträningen (som var samtidigt som min engelska lektion), och när jag kommer säger läraren/min värdpappa: Spoooortygirl is out of class, what are you ddoing here sportygirl?:) Haha. Han är så himla rolig och trevlig.
Men i alla fall så svarade jag att ajg skulle gå in i omklädningsrummet och hämta mitt block. Så här löd konversationen:

Linn: Im gonna go get my spiral notebook.
Rick: Okay but blake go with her. (eftersom att vissa killar kanske var nakna där)
Linn: Why? I can do it myself!
Rick: Well there might be boys changing!
Linn: Haha that's ok, i guess ill find out!

Så började vi alla skratta.
Tyvärr bytte inga killar om.

Sen åkte jag hem och ringde Erin som kom och hämtade mig och så åkte vi hem till henne och bara umgicks. Hon är så himla trevlig jag älskar henne! Hon är typ min bästa vän här.

Sen åkte jag hem och städade mitt rum. Haha det var min dag.

Puss på eeeeeeeer. (LÄS MITT TIDIGARE INLÄGG OCKSÅ)

Kommentarer
Postat av: Mamma & Pappa

Hej ÄÄÄÄÄÄlskling,

Det är så roligt o läsa dina inlägg . Jag äääääälskar dem.

Jag ska skaffa receptet och återkommer till dig.

Puss

2010-01-22 @ 09:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0