Lördag

Hej på er alla. Nu är dagen över och jag ligger i sängen med blake och erin och jag är noga med att de inte strular i min säng, no more struling in min säng. Idag vaknade jag tidigt för att jag sandy och evan skulle till farmers market och köpa grönsaker och saker och sen åkte vi vidare till evans match där vi också mötte upp grandpa roy som är så himla trevlig. Han förlorade men sne åkte vi vidare till deras hus som dom hyr ut till två män (de är bara rumskompisar), omg vad man kunde se att det var en ungkarlslya. Hahaha.

Sen åkte vi hem där jag tog en typ 4 timmar nap tills klockan fyra och sen kom alla gästerna så det var trevligt. Vi gjorde inget speciellt men jag och blake och erin satt och sucked it up.
Nu ligger vi i sängen och mitt huvud värker och det gör ont.

Imorgon ska vi upp klockan 6 för klockan 7 ska vi vara på baseballfieldet, så vi får se hur det går med det. Killarna ska hjälpa småpojkar och lära dom hur man spelar baseball så de tjänar pengar till laget.
Lovar en massa bilder och det ska bli jättekul! Även om det är tidigt på morgonen. Äh nu är jag trött som tusan. Puss på er alla.

 

 


Kommentarer
Postat av: Mamma & Pappa

Hoppas att huvudvärken är borta idag.Vi är bara nyfikna på hur du sa till Blake och Erin om att sluta strula i din säng?

Hur som helst tycker vi att det vat bra gjort.

Ha en underbar dag på "baseballfieldet".

Massor me pussar

2010-01-10 @ 11:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0