long dag

Idag har varit en jättelång dag. Började med att jag vaknade klockan 8 och inte kunde somna om. Klockan 10 gick jag upp, gjorde mig i ordning och sen kom Erin över och vi väntade tillsammans på att Blake skulle bli klar så att vi kunde åka hem till Chad. Det var en american football-match på tv så vi och baseballkillarna tittade på den. Sen så hade vi bara kul med singstar med mera. Killar här är så sköna, de sätter på musik och dansar tills de inte orkar mer. Så himla sköna människor. Love them.
Kvällen var rolig ända fram tills vi fick ett samtal där vi fick höra att tre av våra vänner hade varit med i en trafikolycka och nu var på sjukhuset. Så vi åkte dit och mötte upp typ alla cheerleaders och killarna som satt och väntade inne på akuten. En tjej gjorde bara illa sitt ben, en tjej blev medvetslös en stund men nu är hon OK, och en tjej var otroligt chockad bara. Glad att de mår bra. Sen åkte jag blake och erin hem till erin och bara chillade och nu är jag här. Hihi.

Imorgon, Måndag, är jag ledigg! Wohooo...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0