Halsont och bubbelbad

Tjolahoppsan! Idag är det Måndag igen och jag älskar att vara tillbaka i skolan! Dessutom hade vi sommarväder idag så det var skönt. Och vet ni vad det innebar? BASEBALLTRÄNING! Det var riktigt roligt idag för nu är jag mindre blyg så jag var med dom inne i the weight-room. Som är som ett litet gym. Killarna är så underbara och snälla :) Love them.

Skolan gick bra och snabbt. Själva lektionerna är kanske itne så roliga men whatevah. Över lunchen så gick jag utanför skolans område hem till Amy och Brianna och Farina och alla.
Efter skolan åkte jag i alla fall hem till oss och började känna mig lite sjuk. Så UNDERBARA sandy tappade upp ett varmt bad till mig med en massa lukt-ljus och bubbelbad. Mycket härligt! Så nu är jag avslappnad och utvilad. Ska bara bestämma kläder inför imorgon och sen är det läggdags för mig.

Tänkte slänga in en bild från när vi var hos Chads sist. Jag är ju där typ en gång varannan vecka.


Kommentarer
Postat av: Mamma & Pappa

Hej gumman,

Hoppas att halsonten är borta.Va gullig Sandy är? Hon är så otroligt kärleksfull och omtänksam och verkar gillar dig riktigt mycket :)))

Sara är i Åre och kommer hem på lördag. Nellsan saknar sin mamma, men har det riktigt mysigt med sin pappa. Igår var hon hos oss en stund och vi stekte pannkakor och åt med hemgjord jordgubbssylt (MUMMS). Hela ansiktet var indränkt i sylten :)))

Erik lekte en hel del med henne också. Hon är jätte nyfiken på Erik samtidigt som hon är blyg för honom :))

Hon är såååååå gullig.

Vädret är riktigt kallt. Vi har fortfarande massor med snö kvar och mer snö är på väg att komma. Det verkar som att snön kommer att vara kvar ett tag till.Vintern passade på att komma ordentligt just i år när du är borta :)))

Jag tycker synd om Erik som ska åka så tidigt varje morgon, så han får skjuts nästan varje dag till skolan.

Hälsa alla, Sköt om dig och fortsätt skriva som du har gjort nu.

Puss o kram

2010-01-26 @ 10:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0