God dag!

Nu sitter jag här med huvudvärk för det blev inte så mycket sömn inatt även om vi hade sovmorgon. Jag och blake låg i min säng och pratade med victoria på skype haha. Idag hade jag Art 1 för första gången. Mycket lätt! Imorgon har jag T.A (Hjälp till lärare), Idrott och engelska som andraspråk. Hahaha fyfan vad lätt mitt schema är.

Efter skolan varje dag kommer jag titta på baseballträningarna vilket jag njuter av. Imorgon tar jag med mig kameran! Det är inte helt fel att få sitta och titta på en 20tal killar som också är lite flörtiga av sig! Dom är jättetrevliga och alla vem vem jag är för ajg är coaches hostdaughter.

Nej nu ska jag kila iväg. Pussar och kramar från linn

Jag blir så trött på hur fet jag faktiskt går och blir här. nu blir det ändring

Kommentarer
Postat av: mamma & pappa

Hej gumman.

Det var lite svårt att förstå vad du hade skrivit. Det var lite konstigt skrivet.Du hade säkert brottom och därför blev det fel här o där.

Det jag förstod vardet i alla fall att du hade lätt schema vilket verkar bra. Sedan titta på träningen .... Eftersom du verkar vara orolig för att gå upp i vikt, vore det inte bra att träna med dem lite? Det kan vara ännu roligare än att bara sitta o titta :)))

2010-01-05 @ 10:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0