fredag

Hej! Idag fick jag en lätt utskällning av min mamma för att jag inte bloggar så here u go! Tack för pushen mamma i needed it. Love ya.
Idag vaknade jag upp men gav mig själv 15 minuters sovmorgon som gjorde mig väldigt glad. Sen hoppade jag i duschen som faktiskt hade varmt vatten efter att blake hade duschat. Ovanligt! Haha.

Sen bar det iväg till skolan där jag började med Art. Väldigt lätt. Sen drog jag vidare till ELP (man får gå var man vill bara man går till ett klassrum), och jag och svea gick till hennes mattelärare som alla hatar men av någon anledning älskar hon mig. Jag var sen in i klassrummet men jag log stort och bad om ursäkt och då sa hon: Kommer du alltid undan med det där söta leendet? Haha yeeeeees. Sen så ville vi gå någon annanstans så jag tog min superkraft och log och bad snällt och det funkade. Score!

Sen hade jag historia ( KILL ME ), och sen franska. Sen gick jag vidare till baseballträningen och jag älskar det. Alla killarna är så himla trevliga och när jag pratade svenska i telefonen med min mamma så kollade alla och skrattade och ville höra mer.

Sen kom vi hem och så drog jag och blake direkt vidare till Chad som hade en liten get together med några från baseball laget, så jag var alltså den ända tjejen fram tills dess att en annan tjej kom men ingen kände henne så hon var mer eller mindre osynlig. Jag måste bara säga att killar här är så jäkla avslappnade och i love it. De klär sig inte i märkes-skjortor, har massa vax i håret och måste dricka alkohol för att ha kul. De här killarna har kläder som funkar, de ser helt ok ut, men de har kul! De sätter på techno och dansar och löjlar sig, skrattar, leker, you name it. De är så relaxed och jag älskar det. Insidan är viktigare än vad jag trodde.

Imorgon är det upp och hoppa tidigt på morgonen för vi ska på farmers market (en liten markad där man köper frukt o så), sen så får vi gäster på kvällen. Sandys syster med familj, bror med fru och mamma. Ska bli kul.

Puss på er alla.  

Kommentarer
Postat av: Mamma & Pappa

Hej Älskling! Vilken blogg du skriver, klart bäst hittills. Ännu en gång bevis på att du kan bara du vill :))))) Visst är insidan det viktigaste men tänk på att vi vill ha hem dig :) Vilken klok reflektion det där om alkohol, märkeskläder och att bara vara sig själv och ha kul. Intressant det där med ditt vinnande leende, har vi blivit lurade eller :)? Skulle tro det, mååånga gånger :))))

Fortsätt att blogga så här, varje dag helst

Pussar & kramar

2010-01-09 @ 13:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0