Four day weekend

Idag är det torsdag och vi är lediga imorgon Fredag och på Måndag. Woohhoo.. Skolan är lätt och allt rullar på som vanligt. Jag går på baseballträningarna varje dag och låter mina ögon skåda de snygga killarna springa omkring. Hihiihihhi :) Läxor har jag inte så många av heller.

Det hände en lite rolig sak igår. Det började med att ajg försov mig till klockan 7. Vi lämnar huset klockan 7. Jag hoppade upp och sprang rakt till bilen. Ursch vad äcklig jag kände mig. Menmen! Under lunchen får vi juniors inte lämna skolområdet men jag fattar inte vad det är med alla säkerhetsvakterna. De älskar typ mig! Vi var på väg ut genom grinden för att försöka ta oss ut, jag och svea, för jag ville hem till farina smo bor tätt intill skolan och ta en dusch. Tjejen innan oss var tvungen att visa oss hennes skol-id och tillstånd och sen kom jag och ba: Får jag gå? Han ba: Visst.
EHhhhh jag trodde att vi skulle bli tillbakaskickade till skolan men nejnej. Så vi gick hem till farina och jag hittade Macaroni and Cheese i skafferiet som jag ville mickra. Det var makaroner och pulver. Jag hällde makaronerna och pulvret i en skål och satte i den i mikron. Sen hoppade jag i duschen och när jag stod där tänkte jag: "Jag undrar hur pulvret blir sådär smetigt.. Och sen slog det mig! JAG GLÖMDE HÄLLA I VATTEN!

Som tur var hann Brianna se att jag höll på att bränna sönder huset som tur var! Hahhaha..

Imorgon ska jag bara ta det lugnt och på kvällen har skolans basketlag match. På lördag är det baseballmatchh! Ska bli kul. :)

HANNAAAAAAAAAAAAA JAG VISSTE JU INTE ATT DU HADE OPERERATS, love you. Hallå där hemma allihopa jag uppdaterar er ni får faktiskt göra samma sak! Puss!

Kommentarer
Postat av: Moster Shirin

Hej Azizam



Hanna mår bra hon opererade bort sina halsmandlar och lite av polypen, Op gick jätte bra och hon var jätte duktig hela vägen. Hon grät inte när de satt nålen i handen, hon skojade bara med personalen och alla blev så förtjusta i henne.När vi kom hem efter operationen då ville hon mat på en gång och då fick jag bara stå och laga pannkaka. Hanna saknar dig och prata om dig ofta och frågar när det är sommar för att då vill hon bada med dig.

Älskar dig azizam och ta väl hand om dig som du har gjort hittills.

2010-01-15 @ 11:26:12
Postat av: Mamma & Pappa

Hej Gumman,

Vilken tur att det inte började brinna. Jag blev riktigt rädd.

Ja, du brukar ju bli så orolig , så därför berättar vi allting efterhand. Hannas op har gått jätte bra hittills. Själv har jag varit i Turkiet med mormor och hoppas att nu har fixat allt med lägenheten.Du vet att Turkiet är inte som i Sverige. Man är inte säker förrän allt är klar och det tar ca 4 månader innan allt är klart.

Nästa vecka ska jag vara på konferens mån-onsdag.

Massor med pussar o kramar

2010-01-16 @ 17:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0