Dålig uppdatering.

Förlåt för dålig uppdatering, jag vet att jag skriver det i varje inlägg men nu blir det bannemig ändring. Det är bara det att innan jullovet så hade jag så otroligt mycket plugg. Typ 7 prov på en vecka. Asjobbigt. Men nu är allt OK igen. Så. I början av jullovet åkte vi till disneyland jag, erin, blake, rick och sandy och sen deras familjekompisar som bor i beverly hills.

Sen bar det av till Idaho. Där åkte vi snowboard och hade det jättetrevligt i en veka. Men det var dock svårt att komma upp till kylan från varma californien. Det tog också 14 timmar i bil att åka upp. På vägen upp stannade vi i Utah och sov över och på vägen hem åkte vi alla 14 timmar. Ojojoj det var en lång resa! Jag har i alla fall blivit mycket bättre på snowboard nu. Det kommer bli svårt att komma hem till kylan.

Men jag orkar inte blogga om det förflutna utan nu ska jag blogga varje dag om varje dag för det är så svårt att komma ihåg vad jag har gjort med detaljer och så. JULAFTON förresten. Julafton firade vi den 25e, och jag fick många fina julklappar. Två presentkort, ugg-boots, en maskara, kläder och massa mer. Massa bilder finns på facebook.

På nyårsafton sov jag vid 12slaget. Nästa år blir det party!

Nu ligger blake och erin i min säng på varandra så nu ska jag köra ut dom för det är läggdags :))) De har en diskussion om hur han säger att hon är jätteduktig på att massera men hon tror inte på honom så det är lite spänt. Men jag sitter här och skriver så jag är inte inblandad. Haha. Puss

Kommentarer
Postat av: Mamma O pappa

Yipppppi, äntligen. Det var ett tag sen. Även fast man vet om allting så är det lika kul att läsa allting en gång till.

Ha entrevlig vecka i skolan

Massor me pussar

2010-01-04 @ 20:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0