Basketmatch

Hej på er alla människor!

Idag har vi varit lediga hela dagen. Hur skönt som helst. Jag vaknade klockan 10 efter ca 10-11 timmars sömn. Åh vad skönt. Sen åkte jag, rick, blake och evan och åt lunch ute. Hahaha. Det är så att när min värdmamma inte är hemma så är det äta ute som gäller. Spisen rörs inte. Hahahaha. Typiskt killar :) But i like it.

Jag har fått en liten bula. Min hund försöker alltid ta min sko och häromdagen när jag skulle ta tillbaka skon fick jag dörrhandtaget bakom örat och oj det gjorde ont gott folk.

Men sen i alla fall så åkte vi hem och svea kom över. Sen åkte vi till basketmatchen som var idag. Vi vann! Wohoo! Nu är vi hemma igen och imorgon är det baseballmatch som gäller. Ska bli kul! :) Killarna är så trevliga. Love it.

Här kommer massa biler för att catcha upp lite.



Jag på nyår





Jag och Mitch på nyår


Jag i bilen från idaho. Haha jag och blake var uttråkade.


Skrivet av mig. Hihi





Emilio på historian


Canaan, Jordan och Billy tror jag han heter. Jordan kommer bli en känd baseballspelare en vacker dag.


Denna vackra syn



Varsity Baseball



Jag häromdagen innan idrotten



Emilio haha. He cracks me up!


Jag idag innan matcher








Jag och erin!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0