Basket basket överallt!

Idag vaknade jag ännu en gång innan Blake moahahahaa! Jag var väldigt duktig imorse. Jag hann även att plocka ur diskmaskinen innan jag gick till skolan. KORS I TAKET? Haha.
Skolan gick bra. Tråkig dag faktiskt. Hände verkligen inget speciellt.

Efter skolan åkte jag, erin, svea och sandy och shoppade winter-formal kläder till Blake, så nu är han också redo! Sen åkte vi hem och emilio kom över och sen åkte jag blake emilio och svea till kvällens basketmatch. Jag vr ganska trött under matchen och vi förlorade typ 69-73.

Sen åkte vi och åt fryst yoghurt. Mums! Men nu ska jag bädda ner mig i en skön säng! Woho. Pussssss på er alla. Mamma du kan ringa imorgon om du vill. På morgonen min tid, typ 11 på morgonen min tid. För jag hade inte riktigt tid idag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

En fråga bara, är du och Blake tillsammans? :)

2010-01-23 @ 11:08:41
Postat av: Mamma & Pappa

Ser man på ser man på. Det var inte illa, upp på morgonen utan tjat, dessutom tömma diskmaskinen, wooooooooooow. Vad har hänt???? Tack Explorius :))))

Det var kul o prata med er igår.Ni verkade ha såååååå kul.

Puss puss verkar vara väletablerat där nu :)))Kul.

Idag när vi var och fikade på Pallas så mötte vi din gamla klasskompis Joakims pappa. Han är omgift med en amerikanska och har en liten son med henne.Han hälsade så gott till dig.

Pappa hade jätte trevligt på sin kick-off party fram till Martin Stenmark hade börjat sjunga. Sedan fanns det inte många tjejer som ville dansa längre :)))) Alla tjejer stod o tittade (dreglade) framför scenen tyckte pappa:D

Kolla Eriks FB ,där Erik har lagt en film :D Jag var dubbelvikt av skratt.

Ha en trevlig kväll på festen

Puss o kram

2010-01-23 @ 16:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0