Baseballgame

Idag hade vi ett baseball game och det var kul! Vista Panthers vann, men jag koncentrerade mig mer på att socialicera mig med de nya vännerna som jag fick. Jag träffade några nya cheerleaders som är Erins kompisar och de är verkligen jättetrevliga.

Därefter åkte vi till Lamppost Pizza och åt lunch. Rick och Sandy är bortresta så Aunt Karen är här och hälsar på och ser till att vi är duktiga! Så ikväll tittade vi bara på the Hangover och tog det lugnt och sen kom blake hem runt klockan tolv så vi chillade bara i min säng till klockan typ halv två hahahha..

Jag är jättetrött nu och dagen har verkligen inte varit särskilt händelsefull så nu ska jag gå och lägga mig.

Mamma förlåt att ajg blev arg på dig idag, jag är inte arg. Loveeeeee

Kommentarer
Postat av: Mamma & Pappa

Inga problem älskling. Ilovvvvvvvvvvve U too. Det var kul o se dig på skype.Idag börjar jag jobba och ska vara på konferens till och med onsdag.Vi ska vara här i Stockholm, men får inte åka hem eftersom vi måste socilalisera med våra arbetskamrater :))

Här är allt sig lik. Hanna hämtar sig efter operationen, Sara trivs på jobbet och mormor o morfar är hos Afshin o Bita fram till på söndag.

Puss o kram från oss alla

2010-01-18 @ 08:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0