Baseball baseball baseball

Åh vilken underbar dag det har varit idag. Jag började dagen med att gå upp klockan 6 för att vi jag trodde att vi skulle åka klockan 7. Så jag gick upp klockan 6, fixade mig. Var klar vid klockan sju, men min värdmamma var inte uppe. Så 7.20 knackar jag på hennes dörr och hon sover fortfarande. Haha. Så hon gick upp och fixade sig snabbt och sen åkte vi och köpte donuts till hela baseballlaget som vi skulle möta på fältet. Jag var tjejen som gick runt med donuts och de blev så himla glada. Sen gick jag och satte mig med chris och larry och bara hade kul. Fan vad söta killarna här i usa är. Killarna lärde mig lite hur man spelar baseball och de är så himla sköna. Jag går in i killarnas omklädesrum hela tiden (när de har kläder på sig) och idag ba: Men linn du får inte vaaa härrr! Och då svarade jag: "Just watch me." Och så gick jag in och det gick hur bra som helst haha. Och nu har jag tydligen blivit lagets massagegirl också. Blake har spridit ryktet att jag är bra på att massera så jag masserade typ 3 killar där inne under lunchrasten fram tills min värdpappa kom in och det blev lite halvt pinsamt men det är ingen fara! Alla andra ville också ha massage men mina händer var trötta. Hahahhahahahhaha åh vilken dag fan sverige be jealous i love my life.

Sen åkte jag, sandy, erin och erins mamma och shoppade så nu har jag en klänning till winterformal! Woho.

Nu är jag doch helt slut för det vart ingen sömn inatt hahaha.


Kommentarer
Postat av: Mamma & Pappa

Hahahahha, så du är deras massör hah? Kan man vara annat än trevlig mot en tjej som du???Och dessutom får massage??? Skäm inte bort de bara :)))

Nu vet vi att du är bra på massage också, så hela släkten står i kö :)))

Puss o kram

2010-01-11 @ 10:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0