5 månader

Idag är det fem månader sen jag lämnade min trygghet i sverige - och jag saknar den inte alls. Moahahha. Måste jag verkligen åka hem? Nej låt mig stanna, snälla.. Jag vill aldrig åka hem. Aldrig! Fast självklart saknar jag min släkt, familj och vänner men jag vill ändå inte åka hem.
I alla fall, idag började jag dagen med att åka ut och äta frukost med blake, evan och faster Karen.
Därefter åkte vi hem och hon åkte hem till sig. Hon har bott här i några dagar för mina värdföräldrar har inte varit hemma. Sen åkte erin och blake på bio. Jag ivlle inte följa med, men de frågade om jag ville men jag sa nej.

Så idag har varit en dag full of nothing. Ikväll kommer Sandy hem och imorogn kommer Rick hem. Oj vad det har öst ner regn idag! Massor med regn.

Oj förresten, visste ni att det var en jordbävning här i lördags morse klockan 4 på morgonen?.. Fan jag missade den! Hade varit coolt om jag var vaken. Puss på er alla. Love yaaa

Kommentarer
Postat av: mamma & pappa

Hej Gumman,

Härligt att du trivs så bra. Du kommer att ha nytta av allt du upplever där. Visst är det skönt med folk som kan släppa loss och bjuda på sig själva.

Tänk på det nästa gång du ska prata persiska :)))

Jag är på konferens och killarna där hemma har det bra tror jag.

Sakanar dig massor och vill ha hem dignär det är dags (inte innan). Nu har du sett en annan värld och kan välja för din framtid.Kanske plugga ngt som du kan ha nytta av ifall du vill bo och jobba i USA.

Massor med pussar o kramar

Mamma

2010-01-19 @ 10:19:11
Postat av: Sara

Din halaj..Vadå inte komma hem? Klart du ska hem. Jag saknar dig så det gör ont i själen.



Jag visste att det skulle bli såhär, det sa jag ju till dig. Men börja inte tänka på hemfärden NU, då förstör du din tid som du har kvar.

Tänk på alla möjligheter du har skapat för dig inför framtiden istället. USA varje sommar...typ :))

Be in the moment and enjoy.

Love you loooads.

2010-01-19 @ 22:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0