18årsparty!

Hej! Förlåt att jag inte har bloggat på ett tag! Igen.. I alla fall. Nu har jag precis kommit hem från en födelsedags fest hos skolans typ rikaste tjej. Hon hade hyrt en lokal med pokerbord med riktiga pokermänniskor och en dj och grejer. Shit hon har pengar verkar det som. I alla fall.. Träffade massa roliga människor och hade verkligen jättekul :;) Känns ovant bara att lämna en fest klockan halv 11 istället för halv 3. Men det är ganska skönt faktiskt! Idag började dagen med att jag och Sandy åkte till Farmers market och handlade lite frukt och grönsaker och sen åkte vi vidare till Blakes baseballmatch som de vaaannn! Sen åkte vi till lunch och åt italienskt och efter det bar det av till shoppingcentret där jag och sandy shoppade lite och sen var det partytiiiiiiiiiiime! Det var verkligen supertrevligt! :) Imorgon är det sunday dinner party. Ska bli kul. Give me a call. Loveu

Kommentarer
Postat av: Mamma & Pappa

Wooooow, vilken party.... det är kul o ha sett det också :))

Idag ska Erik gå till träningen efter att ha varit sjuk i mer än en vecka.Kylan håller i sig och igår kväll hade vi -15 grader. Så här kallt har vi inte haft på flera år.

Erik fyller ju snart år så vi kollar lite på presenter till honom. Han har önskat sig en finare akustisk gitarr(yamaha) med stålstängar, så vi får se vad vi kan hitta på :)))

Sara har just kommit hem efter en vecka på konferens, så både Nellie och freddan är super glada. Det är även vi kan jag säga :))

Shirin, Mehdi o Hanna mår prima va jag vet. Hanna har hämtat sig bra efter operationen och går på dagis nu.

Mormor o morfar mår också bra.

Sköt om dig älskling

Massor me pussar

2010-01-31 @ 10:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0