Taggad inför helgen

Okej myckt att berätta!

Imorse vaknade jag och kände mig mycket bättre! Jag gick glatt upp och fixade mig för skolan. Sen var det dags för bild där vi hade en vikarie och hennes mun gick i ett och jag fick inte stopp på henne. Sen hade jag historia. Och vi hade SSR innan historian och jag har nog aldrig gjort bort mig så myckt som jag gjorde idag.

Okej, för det första, jag satt precis bredvid högtalarna i klassrummet. Och smsade. Jag skickade iväg ett sms, och ni vet när det är mottagning så låter högtalarna lite knasigt när en mobil är nära? Förstår ni vad jag menar? Eftersom att jag satt precis vid högtalarna så fick jag alla blickar på mig och läraren frågade: Var det din mobil? Jag svarade: Nej.
Hon trodde på mig och sa att vem det än var så var den respektlös och allt var det hör till. BLABLABLA.
Självklart svarade då Victoria på smset. Och guess what? JAG HADE GLÖMT ATT STÄNGA AV LJUDET. Så PIPPIP-PIPPIP lät det och jag började skratta av någon anledning. Alla blickar på mig igen och läraren frågade: Linn, smsar du med någon? Jag svarade: Nej. Då frågade hon igen: Ljuger du? .. Och jag satt där med ett leende så jag skulle vara dum om jag svarade nej, så jag sa: Ja. Hela klassen började skratta. PINSAMT!

I alla fall, sen var det franska och sen bar det av till baseballträningen. Alltid lika roligt och idag skulle killarna fylla i lappar med frågor. Och en fråga var: Vad är det bästa med att vara med i teamet?.. Vet ni vad Chris svarade? "Linn". Och sen var en annan fråga: Vem vill du tacka? Och då skrev jordan: My parents, my uncle, lalala, my sister, and Linn!

Söta killar de där asså!

Sen var det hem och byta om och sen bar det av till BASKETMATCH mot våra rivaler! Rancho buena vista high school. Det var fullsmockat och deras publik (crowd) var galen med ramsor och allt och det var våran också. Våran "maskot" eller "symbol" är ju en panther. Deras symbol är en "longhorn". Jag vet inte vad en longhorn är men det är något avlångt i alla fall. Så killarna kom med tshirtar som sa: Suck my longhorn. HAHA.
OCH VI VANN! Haha dom blev så jävla ägda.

Sen åkte vi till lamppost pizza och hängde lite med folk och sen åkte vi hem.

Och fan jag glömde min kamera i ricks kontor så det blir inga bilder förrän monday.
What else.. Kommer nog inte blogga heller för att imorgon åker vi till santa barbara och ska kolla på skolan och vara lite turister för 2 dagar. 1 natt.

Ha det bra. Älskar er. (Älskar ni i nte mig för att jag har skrivit detta långa inlägg) Haha i know you do. PUSS


Kommentarer
Postat av: mamma & pappa

hahahahaha, Typiskt Linn. Hoppas att det inte skapade prolem för dig.

Det lät roligt med killarna. De verkar himla söta.

Hoppas att vi kan se dem när vi kommer.

Ikväll har vi nellsan hos oss eftersomSara o Freddan är på bio och ska se Avatar(äntligen).Igår tittade vi på ishocky mellan Sverige och vitryssland, där Sverige vann 4-2. imorgon blir det Sverige-Finland vilket är ruskigt spännande.Det kommer att gå kl. 06.00 svensktid och 9 på lördag kvällen hos dig.Håll tummarna.

Puss o kram på dig

2010-02-20 @ 17:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0