Sunday night dinner party

Hej på er alla! Idag har vi haft Sunday dinner party. Många roliga människor kom och det var jättetrevligt! Vi gjorde inte så mycket speciellt annat än att bara chilla och äta middag tillsammans.
Innan det så tog jag och svea en promenad till affären som är ca 20 minuter bort. Dessutom har jag inte ätit godis på hela dagen. Mycket stolt!
Idag har det verkligen itne hänt så mycket. Just nu sitter jag blake och evan och tittar på tv i mitt rum men ska köra ut dom snart för jag måste gå och lägga mig.

Och på Onsdag åker jag till Las Vegas! Woho!

Kommentarer
Postat av: Mamma & Pappa

Det var väl en händelse att vi skypade idag eller??? :))

Skönt o se att allt var bra med dig.Här har helgen varit lugnt. Ny vecka har börjat med massor av nya utmaningar. Erik ska till Romme på torsdag o åka snowboard med klassen.Sara är hemma nu så det är skönt.

puss puss

2010-02-01 @ 09:21:22
Postat av: julia

las vegas?

fett med nice :D

ta kort på LA ink tattuerings studion om du ser den :D:D:D: xD :D

hare gutttt

2010-02-01 @ 22:36:04
URL: http://juliacj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0