MORP

Ja, nästa dans som vi har är MORP! Där tjejerna frågar killarna på dejt. AH och guess what? Jag frågade en kille idag! Han är med i baseballteamet och det går rykten om att han gillar mig. Så han kommer nog säga ja. Jag la en lapp i hans skåp. Haaaaaaa..

Jaja! Imorogn kommer alla baseballkillarna över och jag ska locka håret imorgon så jag ska gå och lägga mig nu för väckarklockan står på 4.30! I vanliga fall går jag upp 5.30.
Idag var en lätt och bra dag. Hade TA, Idrott som jag alltid är halvdöd efter (HAHA), och sen hade jag engelska. Jag började bråka med en tjej där idag.
Jag hade en liten plastgrej med vindruvor i. Så kommer jag till min engelska klass som är full med mexikaner, och en SNÄLL tjej frågar om hon får smaka av mina vindruvor. Jag sa: Aaa visst!
Så säger den här störda tjejen som jag HATAR: Jag ivll också ha! Då sa jag : Nej du får inte.

Då tar hon hela grejen och tar alla vindruvor med sina äckliga fingrar. Smakar och säger att de är äckliga och älgger tillbaka dom. Jävla unge jag hatar henne så jävla mycket. Juste hon såg att jag blev arg, så hon ba: Im not your friend anymore. Sen så hade jag en skvallertidning. Hon ba: Får jag läsa din skvallertidning?
Då svarade jag: Nej, youre not my friend anymore, remember?

Så tar hon tidningen, och jag tar tillbaka den. SÅ SPARKAR HON MIG. Jävla idiot. Sen ignorerade jag bara henne. Jävla idiot.

Juste! Idag klippte jag mig! Jättelite men det är jättefrächt.

Kommentarer
Postat av: mamma & pappa

Skönt att det är nästan klart med Morpen.:))) Hoppas att det blir kul.

Vilken jobbig tjej som bråkade med dig. Hon verkar verkligen störd, men bry dig inte om henne. Sådana idioter finns överallt tyvärr.:(((

Idag förlorade Sverige mot slovakien. Det var mycket orättvisst, eftersomSverige spelade mycket bättre än slovakien,men sånt är livet... Tyvärr blir det inte ngn final mot USA :(((

sköt om dig

pussar o kramar

2010-02-25 @ 10:20:12
Postat av: Sara

Oj då.....vilken subba ;)

Gjorde det ont, sparkade hon hårt? Om det händer igen, då ska du sparka tillbaka...HÅRT! INGEN får slå dig!!



Hälsa att inte bara jag tar kommer utan hela din tjocka släkt med mormor i ledningen :)))



Älskar dig min pärla,



//Sara

2010-02-25 @ 14:37:31
Postat av: Erik

JÄVLA FITT TJEJ, SLÄPA HENNES FETA ARSLE TILL SVERIGE SÅ DRÄNKER VI HENNE

2010-02-25 @ 21:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0