Las Vegas

Idag tog jag en dags ledigt från skolan och åkte med sandy till Las vegas. Hon hade ett möte där men mötet var bara på typ 2 timmar så resten av dagen spenderade vi på shopping, lunch och en god italiensk middag. Det var verkligen en jättetrevlig dag och jag tackade mycket för att jag fick följa med henne på hennes businessresa.

Imorgon ska jag tillbaka till skolan igen och det ska bli kul som vanligt och speciellt för att det är after school practice för baseballkillarna. hihi.

Har lite bilder som sandy säkert kommer skicka till er mamma och pappa. Lägg ut dom på facebook så att jag kan lägga ut dom på bloggen.

Som min mamma sa: Så kul att mamma åker till växjö eller någon annan ministad och jag åker till las vegas.

Las vegas är verkligen en riktigt cool stad.


Kommentarer
Postat av: Mamma & Pappa

Det var härligt o prata med dig imorse. Jag förstår att du tog ledigt idag från skolan, men vad sa du till din idrottslärare??? :)))

Vilket härligt jobb Sandy har. Det är sånt jobb man önskar sig...

Ja, det måste vara coolt o åka till Vegas istället för Örebro eller Karlstad :)))Speciellt i det här vädret :))

Idag är Erik med kompisarna uppe på fjällen och åker snö-board. Hoppas att de får en toppen dag.Längtar efter att se dina bilder.

Puss puss

2010-02-04 @ 09:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0