Helgen

Helgen har varit fullspackad med planer och darfor har jag inte kunnat uppdatera er dar hemma. I lordags morse vaknade jag upp tidigt pa morgonen for att jag skulle hjalpa till att fixa en Art-show. Det var obligatoriskt for alla art-elever att ga pa showen pa kvallen men eftersom att jag inte kunde sa fick jag ga och hjalpa till pa morgonen istallet. Trott som tusan gick jag upp fran sangen klockan 8. 20 minuter innan vi skulle aka. Duschade inte, fixade mig inte alls. Tankte att ingen skulle vara dar. Sjalvklart var Stephen, Larry, Maddie och Julia dar. Men vi hade kul anda, vi var in charge of the heliumballooonns! Hahaha. Manga hjarnceller gick forlorade.

Sen akte jag hem och vilade lite och fixade mig innan Erin kom och hamtade upp mig och vi akte till shoppingcentret. Dar kopte vi saker infor kvallen. Vi skulle pa en fodeledagsfest med sport-tema. Sen akte vi till in and out, varldens basta snabbmatsrestaurang och at varsin hamburgare. Sen bar det av till Julia. Vi var tidiga, for vi hjalpte till att fixa infor festen.
Det var seriost den roligaste festen. Roda muggar, saaa amerikanskt! Alla dansade och det var stort roligt. Jag har aldrig dansat och varit sa vild pa en fest, in a positive way!! Jag har dock 4 blamarken fran festen menmen sant ar livet! Det roligaste var i mitten av festen da jag bestamde mig for att ha CLUB LINN i sovrummet, sa jag gick in dar, satte pa miley cyrus PARTY IN THE USA pa hogsta volym och borjade dansa pa sangen. Helt plotsligt hade halva dansgolvet flyttat till mitt party. Sangen gick om och om igen typ 5 ggr. Jag och Erin kom hem till henne vid halv 2.

Dagen efter vaknade vi upp hemma hos henne och sa sjutsade hon hem mig for att jag skulle mata hunden. Jag duschade och fixade mig, och sen kom hon och hamtade upp mig och vi akte hem till Chad dar killarna var och vi tittade pa superbowl. Superbowl ar den amerikanska footballs finalen for hela sasongen. Det var jattetrevligt. Sen akte vi hem och jag stadade mitt rum och dackade i sangen.

Det var min helg! Nu sitter jag i klassrummet och har T.A. :) Puss. Och juste! Kolla bilder taggade pa mig pa facebook sa ser ni bilder fran festen. Jag har en bla troja.


BILDER FRÅN I LÖRDAGS:)


Jag och erin



Maddie, erin, jag, ashlee och julia


Jag och the birthdaygiiirll





Kommentarer
Postat av: Mamma & Pappa

Även fast vi visste om allt det här, så var det ändå kul o läsa.

Underbart vackra bilder.

massor med pussar o kramar

2010-02-09 @ 07:49:23
Postat av: emma

linn du är så söt! jag saknar dig!!!

2010-02-18 @ 18:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0