Hej!

Hejhejhejhej! Idag mår jag mycket bättre och jag sov faktiskt väldigt bra igårnatt! Nu har hostan hittat sig hit och det är inte alls roligt. Baseballträningen var rolig som vanligt och jag har börjat ta med mig kameran så imorgon kan jag lova er bilder.

Idag hade jag min lätta dag, jag hade TA, Idrott och Engelska. Ni vet SSR? När vi läser en halvtimme? Då går en röst i alla klassrum och säger en dikt och alla ställer sig upp, med handen på hjärtat, och pratar med henne. De är så stolta över sitt land. Önskar att sverige hade lite stolthet också.

Imorgon har vi en basketmatch mot rivalskolan - RANCHO BUENA VISTA HIGH SCHOOL! Ska bli spännande, it's gonna be wiiiilld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0