Boys boys boys!

Igar kom hela baseballteamet over. De kom over, sa hej och stannade i typ en halvtimme, och sen akte de ivag och skulle salja saker till valgorenhet for baseballteamet.
Meningen var inte att jag skulle folja med, men jordan bjod med mig med honom, parker, canaan och derick. Parker ar sa himla snyyyyggg jag typ dooor. Och han fragade om mitt nummer :) Hihi!
Sa vi akte runt i hela vista och hade party i bilen! Mer an sa kan jag tyvarr inte beratta for er! Haha.
Vill ni veta mer, sa ring! 1 760 716 0349. Glom inte riktnummer.

Sen kom vi hem och alla killarna stannade i typ en timme och sen stannade jordan en liten stund och spelade fifa med blake och jag satt och kollade pa.
Det var en mycket rolig kvall, den rolgiaste pa lange!

Och mamma, du fragade vad som har hant med larry! Han gjorde en kna-operation sa darfor gick han pa kryckor.

PUSS

Kommentarer
Postat av: thea

låter som en go kväll du ;) haha. baseballkillar e nog inte så feel. eftersom vi har snöö nu i mängder så r våran baseball säsong i vår (: ska bli kul

2010-02-27 @ 15:59:25
URL: http://livetsomthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0