Blogg

Hej på er bloggläsare! Igår kom vi hem från santa barbara. Woho. Väldigt mysig stad. Det är staden där min värdmamma växte upp. Vi åkte i lördags morse: Jag, svea, blake, evan, rick och sandy. Vi mötte också upp min lärare/deras familjevän där. Vi shoppade och hade det allmänt trevligt där. Vi åkte också och tittade på UCSB, universitetet dära.
Kort om det.

Idag var det en vanlig dag igen. Allt rullade på som vanligt och jag bara älskar baseballträningarna. Jag har inte så mycket att säga, så som victoria sa, jag låter bilderna tala för sig själva!



Här har hela laget teamsnack. Stackars larry som går på kryckor skyndar sig för att inte missa något. Hahaha.


Teamsnack






Jordan och Larry






Larry och Jordan


Jag ser skitfet ut men amerikanska kryckor!













Chris och Jordan






jordan med min scaaarf


Chris

 


Kommentarer
Postat av: Mamma & Pappa

Va härligt det ser ut med solsken och grönskan. Det känns som att allt detta är så långt bort från oss :)))

Du ser också ut som en solstråle...

Du har inte berättat vad som har hänt med Larrys fot????

massor me pussar o kramar

2010-02-23 @ 09:03:17
Postat av: Anonym

Hej gumman! Alltid härligt att se dig glad med ditt fina leende. Jag tror att du kommer att bli lagets maskot, vad ska de göra när du har åkt hem? Jag tror att du får sätta upp en stoooor bild av dig på arenan :) för att det inte ska bli för tomt.

Många pussar och kramar!

Mamma & Pappa

2010-02-23 @ 11:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0