Baseballmatch

Yoooo! Idag gick jag upp tidigt på morgonen för att det var dags för två baseballmatcher. Första matchen började vid halv 10 och vi var hemma runt fyra. Tyvärr så förlorade vi båda matcherna men det var som tur var inga viktiga matcher så killarna var på topp ändå.
Efter matchen åkte vi hem och bara tog det lugnt och sen åkte jag och Blake hem till Erin och träffade hennes mammas familj. Alltså hennes morbror med mera. Det var trevligt. Sen började vi göra oss i ordning för Maddies 18årsfest. Det var ghetto tema men jag såg inte så himla ghetto ut om jag ska vara helt ärlig. Vi stannade inte så länge på festen, men det var trevligt i alla fall.  Nu är jag hemma och bara tar det lugnt. Ska hoppa i sängen snart. Imorgon ska jag nog träffa Julia, vi ska hitta på något roligt:)
Har inte så många bilder men jag vet att mina kompsiar tog lite kort med mig så kommer antagligen komma upp på facebook.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0