4-dagars-helg!

Hej allihopa! förlåt för dålig upptadering men vi har precis börjat en fyradagarshelg! :) Så vi var lediga igår, idag, lördag, söndag och måndag nästa vecka :) kul va? Fråga mig inte varför dock.
Igår hade jag inga planer, men kvällen slutade med en sleepover med erin, sydney och jamie. Det var jättetrevligt och jag lärde känna jamie och sydney vilket var jättekul :) De är båda cheer captain! Vi var hemma mycket och bara tog det lugnt på kvällen, men vi åkte en snabbis till glassresturangen där två killar vi känner jobbar, jamie och sydneys pojkvänner. Killarna var väldigt uttråkade på jobbet och eftersom de hade hela resturangen för sig själva så bestämde de sig för att ha krig mot varandra med allas presentkort, haha!
Sen åkte vi hem och somnade direkt och vaknade i morse vid halv 11 tiden. Sen åkte vi tillsammans med Erins mamma till choppingcentret där vi åt lunch och inhandlade kläder till morgonsdagens fest som har ett ghetto tema! Det är min kompis Maddi som fyller 18 år! Jag är riktigt taggad!
Lovar att lägga upp massa bilder imorgon efter festen :) Efter shoppningen åkte jag hem tog jag det bara lugnt här hemma tills jag, blake, evan och rick åkte och åt middag ute på resturang, eftersom Sandy inte är hemma, hahahah!
Hoppas ni har det bra där hemma, älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0