Spring breakkkkkkk!

Ja gud vad jag alskar att ha lov. Jag har inte ens haft tid att blogga. Jag har verkligen haft ett jattebra loooooooooooooovvvvvvvvvv. Jag har varit pa biljakt med mina kompisar vilket var jattekul, eller inte biljakt-biljakt utan mer som ett skoj :) vi skulle ut och skriva pa folks bilar men sen sa kom killarna pa oss och borjade jaga oss istallet. Haha :) Men det var typ en hel vecka sen!

Sen har vi varit pa baseballgames, det gick sadar, killarna forlorade ngra matcher sa det var lite sura miner men nu ar allting bra igen. Nya tag. Imorogn ar nasta match!

I fredags spenderade jag min natt hemma hos Julia med de andra cheerleadersen, vi hade jattekul och vi somnade runt klockan 2 och vaknade klockan 7, sa gissa om jag var trott dagen efter!? Haha.

Igar var jag ute och hade kul med en kille som heter Cody. Vi akte till stranden och satt vid en brasa. Myspys! :)

Ikvall ska jag ut med tjejerna och ata middag eftersom att det ar sidneys bbbbbiiirrrtthhdayyy!

Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0