welcome back dance

Förlåt igen för min dåliga uppdatering men har haft mycket för mig. Igår började jag dagen med plugg, och efter det så frågade Farina mig om jag ville följa med henne på skolans Welcome back Dance, och självklart ville jag det. Vi skulle ha neonfärger på oss. Haha..
Det var jättetrevligt, kändes lite som ett mellanstadiedisco, men det var i alla fall väldigt trevligt. You had to dance like elverket, som victoria sa.
Blev uppbjuden att dansa av en kille men han är så himla konstig och så himla på , han kom till mig helt jättesvettig, hans svett typ droppade ner för nästan och ba: YOU WANNA DANCE? Jag ba: eeehhh yeah ill be right there. Så stod han och väntade på mig, och sen frågade han mig igen, jag ba: yeeeeeeeee but im just gonna make a call, you go dance and ill be there. Han gav sig inte. Men jag dansade aldrig med han i alla fall. Hihi.

Sen gick vi hem till Brianna (min representants dotter), och där hängde vi en stund innan vi åkte till en restaurang och hämta upp lite take-away food. Sen åkte vi hem till briannas igen, sen gick vi hem till mig och körde guitar hero tillsammans med Amy och Pat (min representant och hennes man). Sen ringde Sara, fredrik och älskade älskade underbara Nellie och sen mamma och pappa. Sen hoppade jag i säng runt 02.30 :)

Idag ska vi hem till Svea, och vara där lite och sen ska jag hem och läsa i min engelskabok, som är läxa till imorgon.


Kommentarer
Postat av: Mamma o Pappa

Stackars killen ... Men jag förstår att det inte är kul att dansa med en svettig kille :)))

Det lät i alla fall som att ni hade en trevlig kväll.Hoppas att du får en underbar dag idag hos Svea.

Massor med pussar o kramar

2009-09-27 @ 22:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0