Vänner

Hej! Kom hem från skolan för inte så längesen. Var där till klockan fyra istället för jag går ju på Kosmetik-kursen. (Smink, Hår, Nagel-kurs). Bara man är öppen så är folk jättetrevliga! Träffade först en jättetrevlig tjej på historia-lektionen, och sen var det en annan jättesnäll tjej som sa att jag kunde äta lunch med henne och hennes kompisar! Jättekul att folk är öppna och trevliga.

Idag är det onsdag, bara 2 dagar kvar tills jag och Farina åker till Orange County. Supertaggad!

Och ja sara, de snygga killarna börjar dyka upp här och där, men har dock inte hittat någon som jag tycker extra mycket om .... ÄN.. Hihi. Kan ni inte mejla lite bilder på Nellie till min mejl? Min mejl är [email protected].
PUSSSSS

Kommentarer
Postat av: Mamma

God morgon, Hoppas att du får en underbar dag.Vad kul att Farina ska åka med er till OC.

Jag och Pappa sitter som vanligt och äter frukost ,men nu har vi min lap-top istället för morgontidningen på bordet och kollar din blogg och FB osv.Erik är sjuk idag med förkylning och hosta så han kommer att stanna hemma. Jag ärockså krasslig med samma symtom,men ska åka bort och sova över inatt. Kommer hem imorgon efter lunch.

Hälsa till din familj

Massor med pussar o kramar

Mamma

2009-09-03 @ 07:52:16
Postat av: Sara

Klart vi kan maila bilder...

Jag har tagit några på henne nyligen, Kanske kan få ordning på dem ikväll.

pusss

2009-09-03 @ 14:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0