Torsdag!

Nu är jag äntligen hemma efter två timmar på gymmet! Idag har varit en bra dag, både i skolan och efter. Och ikväll ska vi äta hamburgare till middag, MUMS! Sen ska jag ta ett äpple till efterrätt istället för något onyttigt, bara för att känna mig lite extra duktig.

Träffade två supertrevliga tjejer idag på lunchen som bjöd med mig på en av deras partys eller get together. Men dum som jag lyssnade jag inte på vilken dag det var så det återstår att se! Den tyska utbytesstudenten sa att det var på måndag, och if that's the case, så kan jag inte gå för jag är ju i Oregon då. Men vi får se hur det blir :).

Idag när jag var på väg hem från skolan och gick med den tyska utbytesstudenten Svea, så kommer en kille bakifrån och ger oss en kram. Han började prata med mig som om han kände mig och jag stod där och fattade ingenting. Han såg nog det, så han förklarade att vi hade gått i samma franskaklass, den franska klassen som var för svår för mig. Jag hade varit där typ en eller två lektioner innan jag slutade och vi hade aldrig sagt ett ord till varandra, men som sagt! Älskar att folk inte är blyga! Synd bara att han inte var snygg, haha.

Nu ska jag försöka packa, eller om en stund i alla fall, för imorgon åker jag till Oregoooon! :) Vet inte om jag kommer ha tillgång till dator, jag hoppas det men annars bloggar jag på Onsdag morgon! Mamma, pappa, jag smsar när jag har landat, don't worry.

Pussss

Kommentarer
Postat av: Mamma o Pappa

Hej Gumman!

Hoppas att ni får det riktigt trevligt i Oregon, bry dig inte om datorn utan njut av resan och sällskapet, det blir så splittrat annars. Idag har vi storstädat och tömt garderoberna (du inspirerade oss), det blev 3 svarta säckar. Imorgon spelar Erik match i Huddinge, vi åker dit och tittar.

Massor med pussar o kramar!

2009-09-11 @ 15:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0