Söndag

Hej!
Idag har jag tagit det lugnt, och sen åkte jag och Farina till Svea. Hon bodde jättefint och vi hoppade i hennes grannars pool. Supermysigt! Imorgon är det skola igen och jag är verkligen redo för en ny vecka, har "catchat up" med alla läxor så nu ska jag bara ta det lilla lugna och göra precis vad läraren säger så jag inte behöver hamna efter igen. Men skolsystemet är väldigt annorlunda, här får man massa småläxor, och hemma är småläxor inte så viktiga. Hemma är det stora prov som gäller. Aja, man får helt enkelt vänja sig vilket jag håller på o göra just nu.
Här är lite bilder från dagen!









På football-matchen. Och efter när vi var på väg till restaurangen jag berättade om!



En bild från idag, det är fortfarande sommar här!

Kommentarer
Postat av: Mamma O pappa

Akh ghorboone on sorate zibat beram azizam.Fler kort på dig tack.

Pusssssssar i drivor

2009-09-28 @ 14:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0