Skola, plugg, skola, plugg

Idag vaknade jag efter ca 8 timmars sömn och skuttade glatt till skolan. Där hade jag ett möte med min lärare, med mera och pappa, mamma- DET GICK SUPERBRA. Jag är taggad på att lära mig mer franska nu! När vi kom hem åkte vi direkt till gymmet och sen var det dags för att göra läxor. Så, vi åkte hem, jag tog fram läxorna, och självklart datorn. För vad vore en dag utan facebook och blogg? Men det funkade inte att logga in. Gissa varför? FÖR MIN VÄRDPAPPA HADE BLOCKAT ALLA MINA HEMSIDOR FÖR ATT JAG SKULLE GÖRA MINA LÄXOR FÖRST. Så nu har jag suttit med mina läxor i typ tre timmar och nu har jag en kvart av dator och sen ska jag börja smått med matten. Klockan är nu 21.20. Men han gjorde det inte för att vara elak utan för att jag skulle få allt klart, han erbjöd sig även att un-blocka sajterna, men jag sa att han kunde ha dem blockade för annars skulle jag bara fastna vid datorn. :) Jag mår bra och allt är super. Hur mår ni? Puss

Kommentarer
Postat av: Mamma o Pappa

Hej vår pärla,

Vad kul att höra att allt har gått super bra. Vi är jätte glada.Du är ju en målmedveten tjej <3<3<3<3<3

så du kommer att greja franskan utan problem.

Ha nu en skön kväll och god natt

Älskar dig mest

2009-09-23 @ 07:25:09
Postat av: Sara

Jason är sååå cool. Jag gillar han som bara den, INTE för att han blockade din internet utan för att han bryr sig så mycket om dig och ditt välbefinnande. Du anar inte hur mycket jag skulle vilja träffa dem två. Och träna har du börjat göra mera regelbundet..SUPER!! Jag har också kommit igång med träningen. Nu styrketränar jag, för det är väldigt tråkigt att springa utan dig...tänk 5 kilometer utan allt babbel. Går du på pass när du tränar eller lyfter du vikter?

Det verkar som om USA har haft en mycket positiv påverkan på dig...jag menar, hur stor är chansen att du är taggad inför franska? Här hemma skulle jag säga aldrig men se, även franska är roligt borta i USA. Många går upp i vikt av att åka till USA och du kommer komma hem snyggare än aldrig förr. Fortsätt så älskling. YOU ROCK BABE!!!

Älskar dig massor och du kan väl hälsa din värdfamilj att deras humor är bäst.

Hoppas att du får en bra dag. Ta hand om dig min pärla. Du är underbar.

/sara

2009-09-23 @ 09:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0