Seg dag

Idag har varit en lite seg dag. Sov inte bra inatt för jag var allmänt stressad om skolan. Imorse när jag vaknade hade jag ont i hela kroppen och det gjorde lite ont att andas. Känner fortfarande samma sak men jag skiter i det för jag sak gå till skolan för jag tänker inte missa mer och jag tänker inte behöva catch-up mer så jag tänker gå till skolan ändå. När jag kom hem vilade jag typ i en halvtimme. Sen var det plugg. AH SÅ JOBBIGT. Vill bara vara klar med allting. Jason hjälpte mig med matten vilket var väldigt snällt så nu fattar jag lite mer.

Jag hoppas jag mår bättre imorgon! Jag är trött på att vara sjuk men allt annat är annars väldigt bra. Pusss på er.

Kommentarer
Postat av: Jason

Bosse,



Oroa dig inte, jag har kontrollerat honom redan. Han heter Josiah, han är 17 år gammal, och hans papa är en doktor av medicin. Han har haft 8 flickvänner och ännu mer pojkvänner. Jag har talat med honom och nu vet han vad som gäller om han gör Linn olyckligt. Oroa dig inte, vi håller ett öga på henne.



Ha Ha Ha. Have a good day from us in the USA.

Jason

2009-09-22 @ 06:45:52
Postat av: Bosse

Hahahahah, that made my day Jason

I knew I could trust you.

I am very impressed by your swedish.

Talk to you later

Bosse

2009-09-22 @ 07:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0