pluggeliplugg

Jag har precis insett att jag i alla fall måste plugga lite här. Så gissa vad jag har gjort ikväll? Pluggat, gått till gymmet, pluggat! Gymmet går riktigt bra, plugget med!

Vill ni veta en cool sak? Min kompis victoria bor ju typ en timme från mig här i san diego, av en slump! Igår var hon på blink 182's konsert någonstans, och där träffar de några random killar. De snackar lite tills han frågar henne vart hon kommer ifrån, för att hon inte lät som en amerikan. Hon svarar självklart Sverige. "Oh cool, my friend had an exchange student from sweden for a couple of days and now they live next door". Kul, inget mer med det.
Efter en stund frågar victoria var han bor. Han svarrar såklart Vista. Det är där JAG bor! Och det vet victoria så hon frågar om han känner någon Linn. Yes, det gjrode han. Det är nämligen min kompis (representants dotter),'s bästa väns storebror. Jag har varit hos honom och badad i hans pool. Hur liten är inte världen? Okej att de är på samma konsert men att de MÖTS på samma konsert bland tusentals människor, att de börjar snacka, att de kommer in på mig. Så coolt vican!

Dagen idag har varit bra, det börjar bli lite kyligare, troligtvis runt 25 grader. Himlen är dock fortfarande skinande blå.

Jag vill så jättegärna veta vilka som läser. Igår hade jag 44 läsare, och jag är helt säker på typ 7 stycken. Så snälla, snälla, säg vilka ni är! Så himla nyfiken! Skriv bara en liten kommentar, kommentarer är så himla roliga att få!


Puss


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag läser lite då och då, det verkar som att du har det riktigt bra där borta! :D

2009-09-18 @ 10:00:25
URL: http://wasing.blogg.se/
Postat av: Mamma O pappa

vi och våra jobbarkompisar och alla vi känner

Puss & kram

2009-09-18 @ 20:42:49
Postat av: cornelia

jag läser varje dag ! saknar dig här hemma<3

2009-09-18 @ 22:13:22
URL: http://corneliaah.blogg.se/
Postat av: Susanne

Läser din blogg varje dag Linn! :) så skönt att höra att du har det bra nu! :D

2009-09-18 @ 22:16:13
Postat av: Anonym

Maja i Vällingby. du har ingen aning om vem jag är ^^

2009-09-18 @ 23:51:37
Postat av: Victoria

det var ascoolt linn! mitt hjärta bltade så jävla snabbt haha. jag läser ofc! :)

2009-09-19 @ 02:39:14
URL: http://victoriausa.blogg.se/
Postat av: Thea

jag läser linn :) hur har du det? de e verkligen knäppt att inte ha ngn aning om vilka det är som läser.. vet också bara några få stycken som läser min ...

2009-09-19 @ 05:00:01
URL: http://livetsomthea.blogg.se/
Postat av: Emma Erixon

hej! låter som du har de bra:) de här är första gången jag läser din blogg... men ska försöka läsa så ofta jag kan:) det är kul och se vad du har för dej. känns tomt untan dej...

2009-09-19 @ 19:21:29
Postat av: Susanne

Jag läser. Skönt att det ordnat sig. Jennifers mamma

2009-09-19 @ 20:53:55
Postat av: Emilia

Hej AmericanGirl<3 jo jag läser ibland guud vad kul du verkar ha det!!!! jag och nina saknar dig puss

2009-09-20 @ 21:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0