Party

Idag har amy haft ett party, eller det pågår just nu jag skulle bara hem och fixa lite ska snart tillbaka! Det är jättetrevligt, har träffat massa trevliga människor! Bland annat en snygg kille! WOHO! Äntligen! Han är söt och han är tydligen intresserad av mig också! Och han la in sitt nummer i min mobil när jag inte var där! Men han var tvungen att åka hem tidigt tyvärr. Haha känner mig som en liten 10åring men whatever, inte direkt så att han läser det här! Hoppas ni har det bra där hemma jag har det bäst här! Vi får väl se hur det går!

Ha det bra, nu ska jag gå tillbaka till grannen! Tyvärr har jag inga bilder, hade inte tid för sånt men kanske kan fixa bilder från någon annan. Jaja, puss!

Kommentarer
Postat av: Caroline

gaaaaaaaaah, linn! fan va kul :) har du fixat något nummer eller? vi kanske kan skypa...?

<333

2009-09-20 @ 12:43:09
URL: http://cauoline.blogg.se/
Postat av: Pappa

Jag vill inte vara nyfiken men vad heter han, hur gammal är han, vad gör han för något, vet du vad hans föräldrar jobbar med, hur många flickvänner har han haft, vad tycker han om Sverige, kan han tänka sig att bo här, kan han tänka sig att vi bor hos dig i USA ??



Skojar bara, hoppas att det var riktigt trevligt!

Puss & kran

2009-09-20 @ 13:09:31
Postat av: julia

hahahahaah gillar bosse's kommentar xD

kul att allt är bra! <3

2009-09-20 @ 20:03:14
Postat av: maria

fan vad nice limpan :D <3<3

2009-09-21 @ 11:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0