Orange county

Jag är nu framme i Orange County, även kallat OOOOCCCC!!! Riktigt fint här måste jag säga. De har tre hundar, plus att vi tog med vår egen hund.

När vi kom fram så gick jag och Farina direkt till stranden och badade på newport beach. Love it! Killarna, vissa snygga vissa fula, säger hela tiden "how are you giiiiiiirls doing". Älskar att folk är oblyga här!

Idag när jag badade fick jag världens lyckokänsla, ni vet känslan man får när man bara vill skrika ut sin lycka? Den fick jag. Det var härligt!

Idag hände det en inte så bra grej heller.. på lektionen så jobbade jag verkligen grymt bra. Jag gjorde allt jag skulle och jag gjorde det bra. När jag skulle gå och slänga skräpet som var precis vid dörren, så sticker jag ut kroppen genom dörren för o känna hur varmt det var. (DET VAR SUPERVARMT). Plötsligt hör jag min lärare säga att jag ska stanna kvar fem minuter extra för mitt "dåliga uppförande". Hm okej? Är dåligt uppförande verkligen att sticka ut huvet genom dörren? Jag höll inte med honom och stod i alla fall där som ett frågetecken men med en sur min. Plötsligt börjar min mobil ringa, BAD TIMING. Nu var det administrationen som gällde. Jag hade verkligen varit en dålig flicka.. Eller? Tiden gick, klockan ringde och alla gick ut förutom jag. Jag satt där och väntade på att han skulle ta ett snack med mig, men nejnej, jag skulle sitta där och vänta. Sen skulle vi tillsammans gå till administrationen och prata med min studievägledare om mitt katastrofala (?) uppförande. Vi satt där, jag var så arg för jag skulle prata med mina föräldrar om 9 minuter på skype och jag satt fortfarande i skolan. Väntade tills de hade berättat klart att det inte var tillåtet att sticka ut huvet två centimeter från dörren, sen hämtade jag ut min mobil och gick hem och pratade med mina föräldrar. Det fick mig att må mycket bättre.

Kommentarer
Postat av: Sara

TÖÖÖÖNTAR!

2009-09-05 @ 08:22:42
Postat av: Mamma O pappa

Ville bara kolla om vår tidigare kommentar har kommit med. Det blev avbrott på internet precis då vi skickade iväg kommentaren så därför blev vi osäkra.

Puss

2009-09-05 @ 12:37:04
Postat av: Fiona

Hej Linn, Har precis pratat med din pappa och hörde att du hade en blogg - jättekul att läsa. Det låter som du har äntligen kommit till en bra värdfamilje och stormtrivas. Det måste vara kul att åka till Orange county, har bara hört tals om det att det skulle vara jättefint. Det är där som Leah, Erik och Hannahs mamma (Albins fd fru) komma ifrån.

Vi lägga till din blogg i favorite nu så vi kommer att läsa om vad du göra. Du kanske komma att få höra från Emma lite då o då också.



Har så kul och bada för oss också.

Kram,

Fiona

2009-09-05 @ 12:55:33
Postat av: Bita

Azizam... Just ask Neggi about stupid rules in School and she will tell you so many that it makes your experience fade away. She talked during registration once and had to stay 1 hour extra after school finished and write " I will not talk during registration" 100 times !!!!!!

Kanns det battre nu?



love you xxxx

2009-09-06 @ 21:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0