Knock you down

"Sometimes love comes around, and it knocks you down, just get back up when it knocks you down, knock you down.."

Sitter och lyssnar på Keri Hilsons "Knock you down" och tänker på Nellies armar som åker upp och ner och hennes leende när hon dansar. Hon är ju bara för bra, hon är den bästa ettåringen som finns. Saknar henne. Hoppas hon mår bra! Och att hon är lycklig!

Idag har vi varit och kollat på berg och vattenfall. Mycket vackert! Och roligt! Det var supertrevligt och min familj är så himla snälla som tar mig överallt!














Står i oregon men ser washinton på andra sidan, coolt va!


Kommentarer
Postat av: Sara

Hej älskling.

Så härligt att se att du har det bra. Din "familj" verkar väldigt bra. Jag läser din blogg varje varje dag, hoppas att få se några foton och ett inlägg varje gång. Ibland kan jag kolla flera gånger...för kanske kanske har du fått för dig att skriva några rader till...du märker nog att jag tänker på dig hela tiden!!

Nellie mår PRIMA

2009-09-14 @ 14:04:22
Postat av: Sara

Jäkla dator, den hänger sig först sen skickar den iväg mitt meddelande utan att jag gjort något...



jaja, åter till det jag påbörjade.

Nellie mår PRIMA. Hon går på dagis varje dag och trivs bra som det verkar. Hon har en mycket stark vilja och är mycket självständig. Just nu saknar hon sin pappa då han är i Turkiet med jobbet. Hon vaknar och letar efter Fredrik och ropar PAAAPPPAA,men när vi pratar videosamtal är hon inte det minsta intresserad. Lyckligt nog hon är en glad och LYCKLIG ;) liten tjej, som är väldigt söt.

Nu har jag bytt jobb, jag arbetar numera på ett företag som heter Pharmexx. Samma typ av jobb men ett annat företag. Vi renoverar fortfarande huset, målningen blir nog klar till veckan...puhh...äntligen!! Du kommer inte känna igen dig när du kommer hem.

Jag ska försöka ringa dig när du är hemma från oregon, saknar din röst.

Förresten..kolla FB, jag har fixat en video med några hunkar som dansar. Du lär skratta en hel del.

Jag älskar dig massor massor massor. Puss på din söta skinka..

/moster Sara

2009-09-14 @ 14:18:09
Postat av: Pappa

Vilka fina bilder! Håller med, Wendi & Jason, är verkligen toppen. Är imponerad att du tyckte om berg och vattenfall, de brukar ju ligga en bit bort från shoppingcenter :) /Puss & kram

2009-09-14 @ 15:39:11
Postat av: Mamma O pappa

Ohhh, så underbart det ser uuuuut. Jag är jätte avundsjuk. VILKA GREJER DU FÅR UPPLEVA OCH SE? Det roliga är att du tycker om det !!!! Det gjorde du inte när du bodde här :))))

Jag håller med dig om Nellie. Hon är världens sötaste 1-årig.

Hälsa Wendi och Jason och ge de var sin bamse kram

Massor med kramar

Mamma

2009-09-14 @ 19:20:44
Postat av: emma

va söt du är hjärtat!

SAKNAR DIG MASSOR<3<3

2009-09-14 @ 22:14:22
Postat av: caroline

sööötnos, vilek mega fin klänning!!! vart har du fått tag på den? säg inte usa...? :D

2009-09-16 @ 13:54:48
URL: http://cauoline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0