Hemma igen!

Nu är vi hemma igen. Vi är alla supertrötta. Natten inatt var riktigt jobbig. Jag kunde inte sova, jag tror jag hade fått lite mycket sol på dagen för jag hade ont i mina ögon, huvet och så frös jag. Men nu är jag trött så det ska nog inte va några problem att sova nu.

Jag vet inte om jag har berättat det här, men när jag flyttade från min förra familj så packade de mina väskor innan jag hann dit. (Jag åkte direkt från skolan för att hämta upp mina saker). Snällt, tänkte jag. Jag gick och kollade i mitt dåvarande rum ifall det fanns några kläder kvar. Nej, det var tomt och de hade fått med allt. När jag kom hem fattades det kläder och jag förstod inte hur de inte kunde vara i väskorna eftersom att rummet var helt tomt. Min representant har nu försökt ringa dem och lämnat meddelanden och allt, men inget svar. Jag tycker det är konstigt, jag vill inte anklaga dom, och jag anklagar dom inte för något för jag vet inte hur det har gått till. Men jag är lite irriterad för jag vill ha mina klädeeeeeer. Det var iförsej bara en grå tröja, en klänning och ett par byxor. Men ändå! Man kan alltid köpa nya kläder..



Min väg till skolan, tar typ 2 minuter att gå till skolan. Jätteskönt!



Här ser ni ingången till skolan, inte så bra bild men..



Inne i skolan. Vi har inte korridorer. Här bakom ser ni dagisfröknar med vissa elevers barn.



Orange county, första kvällen på newport beach



Samma här



Samma här




Samma här



Samma här















Inte vårt hus i OC, men de här husen är värda typ 60 miljoner kronor!



Mitt hus :) Äntligen får ni se det hihi!

Jag älskar er!

Kommentarer
Postat av: cissi

linn, kom hem nu! <3

2009-09-08 @ 06:05:37
URL: http://tcmn.blogg.se/
Postat av: Bita

Khak too sareshoon age lebasato dozdidan. ( persisk lektion ;) so that you don't forget persiska )



Shopping is always fun. xxx

2009-09-08 @ 09:21:18
Postat av: Mamma o Pappa

God morgon (det är morgon när du läser detta :)))

Hoppas att du känner dig bättre idag. Stanna hemma från skolan om du känner dig seg,och /eller har ont i huvudet.Det är mycket viktigt älskling.

Vilka fina bilder.Det är inte utan att man blir lite avundsjuk :))))

Bilden på ditt hus visade inte mycket av huset. Kan du inte ta några bilder från olika håll?

Till helgen som kommer ska ni väl åka till Oregon eller?

Sköt om dig

Massor med kramar o pussar

2009-09-08 @ 10:37:22
Postat av: emma

åh vad mysigt gumman! hoppas allt går bra <3

2009-09-08 @ 10:40:22
Postat av: Pappa

Hej gumman! Du ska veta att din blogg är bland det första vi tittar på varje dag, du skriver så bra med både roliga & ibland mindre roliga saker. Det viktiga är att du skriver, fortsätt med det.

Vad härligt det ser ut i Orange County, du måste visa oss när vi kommer. Var försiktig med solandet använd ordentligt med solskydd.

Pussar & Kramar

2009-09-08 @ 11:29:31
Postat av: Anonym

Hej azizam

vilka fina bilder :-)) du har blivit så brun som dem bruka säga i usa( you've got so much tan girl) Jätte kul och läsa din blogg vaje dag det ser jag fram emot att komma hem och äta mat, lägga Hanna och till sist läsa din blogg, det är som en godnatt saga för mig. älskar dig jätte mkt Hanna saknar dig med hon frågar jämt mamma var är linn. Ta hand om dig så hörs vi snart puss

din moster Shirin

2009-09-08 @ 21:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0